منتديات شباب جدعان
اهلا وسهلا في منتدى شباب 96 حدعان (ارجوا التسجيل او التعريف بنفسك)
منتديات شباب جدعان
اهلا وسهلا في منتدى شباب 96 حدعان (ارجوا التسجيل او التعريف بنفسك)
منتديات شباب جدعان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى برامج \ الاغاني\ افلام\ العاب\ كيلبات\ مسلسلات

الرئيسيةبوابة كل حاجة*أحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى للشباب والبنات وشات للاعضاء احسن منتدى باداره (برنس بيبو) منتدى في كل حاجة
اهلا وسهلا بكم في منتدى شباب عرب توب معنى هتحس بالفرق ارجوا التسجيل من الساده الزوار
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
مواضيع مماثلة
    المواضيع الأخيرة
    » حصريا وبناء على طلب الأعضاء اللعبة الممتعة والفكاهية Police Destruction Street 2009 مضغوطة بمساحة 65 ميجا فقط على أكثر من سيرفر
    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 10:45 pm من طرف Admin

» حصريا .. أحدث العاب الرعب والغموض .. Amnesia The Dark Descent كاملة بمساحة 900 ميجا على أكثر من سيرفر
    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 10:42 pm من طرف Admin

»  الباتش المنتظر للتعليق العربي من عصام الشوالي للعبة الكرة الشهيرة . Pes 2010 مضغوط من 850 ميجا الى 50 ميجا فقط على عدة سيرفرات
    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 10:41 pm من طرف Admin

» لعبة كرة قدم الشوارع الجميلة جدا .. Urban Freestyle Street Soccer مضغوطة بمساحة 200 ميجا فقط على أكثر من سيرفر
    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 10:40 pm من طرف Admin

» Counter-Strike 1.6 بحجم خيالي 65Mb تحميل مباشر وعلي اكثر من سيرفر
    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 10:39 pm من طرف Admin

» انفراد تام : مجموعة لعبة دوري ابطال اوروبا uefa euro نسخ كامله ونسخ مضغوطة مع شرح مبسط للتسطيب على اكثر من سيرفر فقط على ارض الاختلاف
    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 10:38 pm من طرف Admin

» حصريا لعبة الفيلم المشهور Scene it ? Twilight 2010 RELOADED كاملة iso ـ بمساحة 2 جيجا على عدة سيرفرات
    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 10:36 pm من طرف Admin

» النسخة الفل ريب المنتظرة للعبة Mafia II بمساحة 3 جيجا على أكثر من سيرفر
    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 10:35 pm من طرف Admin

» لعبة الاكشن الرائعة Red Faction بحجم 880 ميجا وعلى اكثر من سيرفر
    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 10:33 pm من طرف Admin

ازرار التصفُّح
     البوابة
     الرئيسية
     قائمة الاعضاء
     البيانات الشخصية
     س .و .ج
     بحـث
    منتدى
    التبادل الاعلاني
    احداث منتدى مجاني
    تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
    تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط shabab 96top على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتديات شباب جدعان على موقع حفض الصفحات
    أبريل 2024
    الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930     
    اليوميةاليومية

طريقه للفلفة النينجا بسرعة

كاتب الموضوعرسالة
    Admin
    Admin
    Admin
    Admin

الاوسمة : 0

بطاقة الشخصية
    اغاني:

طريقه للفلفة النينجا بسرعة  Empty
    مُساهمةموضوع: طريقه للفلفة النينجا بسرعة    طريقه للفلفة النينجا بسرعة  I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 13, 2010 11:35 pm

المنتدى و نفسى افيد الناس و اهلا بيكم كلكم و اى استفسار انا موجود نرجع لموضوعنا انا هقسم طرق اللفلفة اللى انا استخدمتها بنفسى لغاية مجبت ال123 فى 3 ايام بس و ممنوع منعاً تاماً نقل الموضوع الى منتدى اخر لانة والله انا اللى عملة و من مجهودى ومش هقول غير حسبى الله و نعم الوكيل لل هينقل الموضوع من غير اذن.....
    اولاً:من 1 الى 15 :
    روح اقتل فى الفراخ اللى بى التون سيتى ودى معروفة اوى
    ثانياً:من15 الى 70:
    روح اعمل كوستات الجوب سنتر لغاية رقم ممكن كدة تكون جبت فوق ال70 كمان يعنى حاجة و سبعين او 80
    ثالثاً:من 80 الى 100
    :
    تروح البيرد و تعمل كوستات البندات و تعمل ال3 كوستات يومياً و متدخلش تيمات مع ارشر !!!! ناس ممكن تقولى انى انا مجنون ازاااى مدخلش مع ارشر ارد عليهم و اقول انك او دخلت مع ارشر مش هتاخد اكس بى زى مهتضرب فى الوحوش و كمان نجوم السلاح **** النينجا هتبقى قليلة جداً كدة بقى تزيد ليفلات و كمان نجوم السلاح تزيد بسرعة
    رابعاً:من 100 الى 120
    :
    ملحوطة هامة جداً:روح عند الراجل اللى فى التون سيتى و اشترى منه club lvl 20 و روح من الست اللى فى التون سيتى اللى قدام البنك اسكلاية rage او من الست اللى فى الماركت
    نرجع لموضوع اللفلفة و انتا طبعاً تروح لل ميستيك كاستل اللى فى الديزرت تروح تعمل الكوستات ال3 كل يوم انتا من ليفا 100 الى 107 تضرب فى tobbat وbloody bat و من 107 الى 110 تضرب فى الbull monster اللى شبة الثيران دول..

خامساً:من 115 الى 120 :
    تروح تضرب فى الblody monster و بردة تعمل الكوستات

سادساً:من 120 الى 125 :
    تروح تعمل كوستات ال120 وبعد كدة تقضيها فى ال bloody monster
    او نتدخل اللاب بس اللاب4 تده صعب جداً لانه فيه ارشات بيقلو النينجا كل ما يشفوه علشان كدا انا مش بدخل اللاب طب تصدقونى لو قلتلكوا انى دخل الاب 4 6مرات فى يوم وحد!!!! "لا تعليق"
    سابعاً: من 125 ال 137 :
    بصرحة مش عااااارف خالص لسببين اولا كل ةوحوش اللعبة اسمها بيخضر و السبب التانى انى مجبتش الليفل لسة انا 124

ملحوظات هامة جداً:
    1) لما تجيب ليفل 100 لازم تكون الtwo fold blades
    3 نجوم
    2) لما تكون بتعمل حاجة و سايب كونكر سيبة فى التدريب و اضرب الtoxic fog تحتيك علشان تبقى نجمة على الاقل
    3)حرام عليكو يا نينجا اللى بتعملوه فى الارشرات هو فعلا فى بعض الناس الرخمين كل ميشوفوا نينجا يروحو يقلبوة بس برده خليكوا كويسين مش هو برده اللى بيلملك فى بى و بيلفلفك
    4)لما تاخد الدبيهاية انشاء الله بتاعت ال110 متدخلش اللوتر لانة نصب روح استرى استون +2 و بلص لبسك و اصطفتك
    5)متضربش ال archer banعلى واحد البتونسى بتاعة عالى علشان متضيعش الاستمانا على الفاضى
    6)النينجا هيلثة قليل اوى اضرب كا النقط فى الهيلث زى ما انا بعمل مش حتحتاج
    https://shabab96.gid3an.com

طريقه للفلفة النينجا بسرعة
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -
    » عاوز تبقا غنى جدا و معاك من 5 اى 10 جى فى اليوم خش فى كزا طريقه